Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
عرضه کلی تخمه هندوانه محبوبی گلپری - آیسان

عرضه کلی تخمه هندوانه محبوبی گلپری

تخمه هندوانه در اصفهان در واقع همان دانه هندوانه است که بعد از مصرف میوه این دانه های خوشمزه و مقوی را جمع کرده و تفت میدهند و با انواع چاشنی ها معطر می کنند.

تخمه هنداونه با وجود اینکه از ارزش غذایی بالایی برخوردار است ولی کالری کمی دارد پس بدون هیچ دغدغه ای از چاقی می توان آن را مصرف کرد.

یک نوع خوشمزه این تخمه، تخمه آفتابگردان طعم دار است که عرضه مستقیم این نوع پر مصرف به صورت دائم و فراوان در بازار صورت می پذیرد.

عرضه کلی تخمه هندوانه محبوبی گلپری

تخمه هندوانه مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

تخمه هندوانه مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟  شرکت های تولید تخمه هندوانه در مزارعی هندوانه های مخصوصی را کشت می کنند که تنها از دانه یا تخمه آن استفاده می شود این شرکت ها پس از جمع اوری دانه هندوانه آن را جمع آوری کرده و خشک می کنند بعد با انواع افزودنی ها هر قسمت را با چاشنی خاص تفت داده تا هرکس بسته به ذائقه خود از هر طفمی استفاده کند.

تخمه های این مزارع تخمه هایی بسیار درشت هستند که پوستی نازک دارند پس شکستن و خوردن آسانی داشته به دندان آسیب نمی رساند. این تخمه ها بسیار تازه است و به دلیل مصرف بالایی که دارد هرگز در انبار نمی ماند پس بوی نا و ماندگی نمی دهد مغز این تخمه درشت و پر است و از طعمی عالی و لذیذ برخوردار است.

تخمه هندوانه دارای انواع طعم ها و مزه هاست از جمله این تخمخ را با آبلیمو یا نمک و یا فلفل و …. طعم دار کرده و مصرف می کنند ولی تخمه هندوانه گلپری دارای هوا خواه بیشتری است. تخمه هندوانه دارای کالری کمی است به همین دلیل بدون اینکه نگران چاقی باشیم می توانیم به عنوان یک میان وعده از آن استفاده کنیم این تخمه دارای انواع ویتامین های لازم بدن به فراوانی است پس می توان باخیالی آسوده از این تخمه خوشمزه لذت برد.

مرکز فروش تخمه هندوانه محبوبی گلپری

مرکز فروش تخمه هندوانه محبوبی گلپری تولید کننده تخمخ هندوانه محبوبی گلپری این محصول پر فروش را از بهترین مزارع برداشت کرده و تحت بهداشتی ترین شرایط به تفت دادن و فرآوری آن پرداخته و این محصول با کیفیت را در تمام مراکز فروش تخمه و قنادی ها توزیع کرده تا در دختیار تمام مردم و استفاده کنندگان به فراوانی باشد.

فروش تخمه هندوانه به چند صورت انجام می پذیرد اول اینکه ره صورت کیلویی فروشی در اکثر مغازه ها و قنادی ها توزیع شده و یا تولید کننده مسیری باز کرده تا مصرف کنندگان به میل خود از خرید عمده و فله ای این تخمه خوشمزه سود برده و درب کارخانه با قیمتی متعادل تر و منطقی تر این محصول را تهیه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما