Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 8 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروشنده اصلی تخمه هندوانه اجیلی - آیسان

فروشنده اصلی تخمه هندوانه اجیلی

امروزه تخمه هندوانه اجیلی عمده از انواع مختلف تخمه هندوانه نظیر: تخمه هندوانه سفید، تخمه هندوانه شور و غیر می باشد که در بازار زیاد دیده می شود این تخمه هندوانه که مغزه آن به جدا می شود اما خوشمزه ترین و مقوی ترین تخمه است. تخمه هندوانه آجیلی را در ایام عید نوروز برای سر سفره و زمانی که مهمان می آید می توان آن را به دو نوع شور یا خام مورد استفاده قرار داد این مدل تخمه در ایام عید خیلی پر فروش می باشد.

فروشنده اصلی تخمه هندوانه اجیلی

خواص و مضرات تخمه هندوانه

خواص و مضرات تخمه هندوانه

خواص تخمه هندوانه بسیار فراوان و ارزش غذایی بالایی دارد و سرشار از پتاسیم، منیزیم، مس، فسفر، ویتامین و غیره می باشد. مصرف تخمه هندوانه به خاطر وجود اسیدهای چرب، لکه های روی پوست و چین و چروک صورت را از بین می برد و پوست را سفت می کند. تخمه هندوانه غنی از منیزیم به پاک سازی پوست و روده ها و به تقویت حافظه کمک می کند پزشکان به این نتیجه رسیدن کسانی که تب گرم بدنشان از شدت حرارت دچار ضعف می شود با خوردن تخمه هندوانه حرارت بدن را کم و تب را کاهش می دهد. این محصول حاوی از ویتامین به حفظ سیستم عصبی و دستگاه گوارشی بدن موثر می باشد تخمه هتدوانه اسید های چری امگا3 در آن به تمیز سازی کبد و به کبد چرب کمک زیادی می کند. خوردن تخمه هندوانه به هضم غذا کمک و سوزش سر دل را درمان و زخم روده را بهبود می بخشد مصرف تخمه هندوانه برای خارج شدن سنگ های کلیه و مثانه تاثیر گذار می باشد و از تخمه برای بهبود سرفه و سندرم روده استفاده می شود و علاوه بر این از دمنوش تخمه هندوانه به برای پاک سازی کلیه مفید است.

فروشگاه عرضه تخمه هندوانه اجیلی

فروشگاه عرضه تخمه هندوانه اجیلی در حال حاضر می توانید تخمه هندوانه را از طریق سایت های آنلاین و فروشگاه عرضه تخمه با حذف واسطه به روش مستقیم با قیمت باور نکردنی و به دو صورت شور و خام و در بسته بندی های استاندارد و فله ای تهیه و خریداری کنید و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برسانید. فروش تخمه هندوانه صادراتی عمده بر اساس نوع مرغوبیت محصول، نحوه تولید و توزیع آن، بسته بندی های متنوع، میزان سفارش و تقاضا، برند های استاندارد، رعایت اصول بهداشتی به رنگ و شکل ظاهری تخمه هندوانه محل تولید و پخش تخمه هندوانه و غیر باید توجه کرد. تخمه هندوانه یکی از انواع تخمه های با کیفیت و محبوب هر ایرانی است که از شهرت جهانی برخوردار و زبون زد خاص و عام می باشد که به خاطر طرفداران زیادی که دارد سبب شده اغلب کشورهای خارجی از جمله: عراق، افغانستان، پاکستان، و دیگر کشورهای را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما