Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 25 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروشگاه عرضه تخمه هندوانه ژاپنی - آیسان

فروشگاه عرضه تخمه هندوانه ژاپنی

تخمه هندوانه ژاپنی در اصل همان تخمه هندوانه می باشد البته هندوانه ای که قابل خوردن نیست.

این مدل تخمه نوعی آجیل به حساب می آید و برای نوجوانان میان وعده ای مناسب می باشد.

این نوع تخمه را در شهر جابون پرورش می دهند که نام اصلی آن تخمه جابانی می باشد.

مصرف این نوع تخمه به صورت خام بهتر بوده و از ارزش غذایی آن چیزی کم نمی کند. تخمه ژاپنی در اندازه های ریز و درشت و در طعم های مختلفی همچون نمکی و گلپری وجود دارد.

تولید کنندگان مغز گردو سفید و تخمه ژاپنی در ایران از جدید ترین روش های کشاورزی استفاده می کنند تا تخمه ژاپنی حاصل شده دارای کیفیتی بالا و مرغوب باشد.

فروشگاه عرضه تخمه هندوانه ژاپنی

آیا مصرف تخمه هندوانه ژاپنی چاق کننده است؟

آیا مصرف تخمه هندوانه ژاپنی چاق کننده است؟تخمه هندوانه ژاپنی درجه 1 خواص های گوناگونی دارد که به برخی از آن ها در زیر اشاره نمودیم:

  • این نوع تخمه به دلیل آنتی اکسیدانی که دارد از سرطان پروستات جلوگیری می کند و مصرف آن به عنوان میان وعده ای برای آقایان بسیار مفید می باشد.
  • تخمه ژاپنی کالری زیادی دارد و تنها با مصرف کمی از آن به صورت روزانه نیمی از انرژی بدن تامین می شود.
  • مصرف دائم تخمه ژاپنی البته به اندازه فقر آهن٬ بی اشتهایی و التهاب در بدن را از بین می برد.
  • مصرف این نوع تخمه برای افراد یائسه فواید زیادی دارد و از پوکی استخوان در این افراد جلوگیری می کند.

علاوه بر خواص های گفته شده مصرف بیش از حد تخمه ژاپنی ضرر هایی نیز در پی دارد که برخی از آن ها را در زیر مورد بررسی قرار دادیم:

  • افرادی که دچار فشار خون بالا هستند بهتر است با تجویز پزشک از این تخمه استفاده کنند زیرا تخمه ژاپنی به دلیل شور بودن باعث افزایش فشار خون می شود.
  • تخمه ژاپنی اگر به صورت بو داده مصرف شود باعث افزایش چربی در بدن شده و منجر به چاقی می شود اما اگر به اندازه و به صورت خام مصرف شود چنین اتفاقی نمی افتد.

عرضه عمده تخمه هندوانه ژاپنی طعم دار

عرضه عمده تخمه هندوانه ژاپنی طعم دارتخمه هندوانه ژاپنی طعم دار اگر دارای مغزی خوب و پوستی ترد باشد هنگام مصرف به راحتی جدا می شود.

فرم و جلوه ی ظاهری تخمه ژاپنی باید یک دست و صاف باشد تا به راحتی بین دندان ها قرار گیرد و مصرف شود.

امروزه تولید کنندگان مغز گردو آذرشهر و تخمه ژاپنی در ایران در حال تلاش و تمرکز زیادی هستند تا این نوع آجیل را با کیفیت درجه یک تولید کنند.

خرید تخمه ژاپنی از طریق فروشگاه ها و مراکز و همچنین سایت های معتبر آن امکان پذیر بوده و می توان آن را به صورت عمده نیز خریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما