Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش انواع تخمه هندوانه آجیلی - آیسان

فروش انواع تخمه هندوانه آجیلی

تخمه هندوانه آجیلی خوش طعم و پر خاصیت است. فروش انواع تخمه های هندوانه در قیمت های مناسب صورت می گیرد. ان نوع از تخمه ها طرفداران بسیاری دارند. 

انواع تخمه هندوانه با تامین مواد ضروری مورد نیاز بدن، از جمله برخی از ویتامین ها ، سلامتی افراد را افزایش می دهد. انواع تخمه های هندوانه که به عنوان آجیل مورد استفاده قرار می گیرند، به صورت عمده و در قیمت های باورنکردنی عرضه می شوند. 

فروش انواع تخمه هندوانه آجیلی

بهترین روش تفت دادن تخمه هندوانه آجیلی

بهترین روش تفت دادن تخمه هندوانه آجیلی برای تفت دادن تخمه های هندوانه آجیلی روش های مختلفی وجود دارد. در این بخش به معرفی بهترین روش تفت دادن تخمه هندوانه خواهیم پرداخت. مراحل این روش عبارتند از:

  1. مواد لازم برای تفت دادن تخمه های هندوانه، یک فنجان تخمه، ، گلپر به میزان لازم، نصف لیوان آبلیمو، یک قاشق غذا خوری نمک و یک لیوان آب است.
  2. بهتر است تخمه های سیاه هندوانه را تهیه کنید و آنها به شست و شو دهید و یک کیلو تخمه را به مدت 5 ساعت بخیسانید و سپس در محلی پهن کنید تا کمی خشک شوند. استفاده از نور خورشید، بهترین راه خشک کردن تخمه ها است. 
  3. بعد از خشک شدن، حالا تخمه ها آماده تفت دادن می باشند. آنها را درون یک تابه بریزید و اجازه دهید روی حرارت ملایم باشند و آنها را مرتب هم بزنید تا دچار سوختگی نشوند. کمی هم نمک درون تابه بریزید.
  4. آبلیمو و گلپر را که از قبل آماده کرده بودید، با هم ترکیب نمایید و درون تابه بریزید و اجازه دهید تا تخمه ها کمی بیشتر برشته گردند.
  5. بعد از مدتی که تخمه هندوانه کاملا برشته شد، آنها را درون یک سینی پهن نمایید و صبر کنید تا خنک شوند. محصول مورد نظر آماده است. بهترین روش نگهداری این محصول، آن است که تخمه ها را درون ظرف شیشه ای بریزید و در مکانی خشک نگهداری کنید.

برای خوش طعم تر شدن این محصول در برخی مواد زرد چوبه و آویشن هم به تخمه ها اضافه می کنند، به این صورت که هم زمان با اضافه نمودن، آبلیمو و نمک، آویشن و زرد چوبه را هم به تخمه های تابه اضافه کنید تا به این صورت تخمه ها لذیذ تر شوند و همچنین خاصیت غذایی بیشتری داشته باشند. 

پخش تخمه هندوانه بسته بندی

پخش تخمه هندوانه بسته بندی آیا می دانید تخمه های هندوانه در بسته بندی های متنوع پخش می گردند؟ تخمه هندوانه بسته بندی در شرایط کاملا بهداشتی تهیه می شود.

این محصولات به دو صورت خام یا بو داده توسط مراکز پخش عرضه می شوند. پخش تخمه هندوانه به صورت عمده و در قیمت های مناسب، انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما