Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش تخمه هنداونه سفید در سال 99 - آیسان

فروش تخمه هنداونه سفید در سال 99

تخمه هنداونه سفید در سال 99 به قیمت روز به فروش می رسد. تخمه هندوانه به اشکال مختلف به فروش می رسد. مثلا انواعی از آن به صورت بو و تفت داده شده و انواع دیگر به شکل خام مورد فرآوری قرار می گیرد. بخشی از فرایند استفاده از این تخمه نیز در کارخانجات مواد غذایی صورت می گیرد که برای ترکیب با مواد غذایی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش تخمه هنداونه سفید در سال 99

ارزش غذایی تخم هندوانه چیست؟

ارزش غذایی تخم هندوانه چیست؟ تخمه ها در گروه آجیل ها قرار می گیرند که بر این اساس ارزش غذایی تخمه هندوانه منحصر به فرد بوده و از خواص بی نظیری برخوردار است.
از جمله مهمترین اثرات استفاده از تخمه هندوانه عبارت است از:

این نوع تخمه دارای روغنی است که از خشک کردن دانه های آن به دست می آید و فواید بسیاری برای پوست و مو دارد. از سوی دیگر دارای خواص مرطوب کنندگی بوده و حاوی اسید های چرب ضروری برای بدن می باشد.

  • کنترل قند خون و تقویت و بهبود عملکرد قلب
  • افزایش سطح ایمنی بدن و سرشار از مواد مغذی مانند پتاسیم، روی و سلنیوم می باشد که نقش مهمی در سوخت و ساز بدن بر عهده دارند.
  • از دیگر عناصر مفید تخمه هندوانه ویتامین بی موجود در آن است که می توان از آن به صورت میان وعده استفاده کرد.
  • اسید لینولئیک از دیگر ترکیبات موجود در تخمه است که برای جلوگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی و بروز سکته بسیار موثر است.

برای بهره گیری از خواص فوق می توان تخم هندوانه را به شیوه های مختلف مورد استفاده قرار داد. مثلا آن را پس از خیس کردن تفت داد و به کمی نمک شور کرد و در بین روز مصرف نمود.

تخمه مغز شده آماده نیز وجود دارد که شکل دیگری از شیوه مصرف آن می باشد. در زمینه شیوه مصرف تخم هندوانه توصیه شده است تا حد ممکن به صورت خام خورده شود و از شور کردن آن تا حد امکان خودداری شود. زیرا تخمه خام در مقایسه با تخمه تفت داده شده خواص بیشتری دارد.

تولید کنندگان تخمه هنداونه سفید در جوین

تولید کنندگان تخمه هنداونه سفید در جوین تخمه هنداونه جوین در استان خراسان رضوی و شهر جوین از توابع سبزوار از مزارع آن به دست می آید. تولید کنندگان این گونه تخمه ها پس از جمع آوری هندوانه ها تخمه آن را استخراج کرده و برای فرآوری به شیوه های مختلف مورد استفاده قرار می دهند.

تولید تخمه با میزان کاشت و برداشت هندوانه رابطه مستقیمی دارد و در سال هایی که کشت هندوانه به مقدار زیاد صورت می گیرد میزان تولید تخمه آن نیز با افزایش روبرو می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما