Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش تخمه هندوانه آجیلی - آیسان

فروش تخمه هندوانه آجیلی

بسیاری از مراکز آجیل فروشی، انواع تخمه هندوانه آجیلی را در کیفیت ها و طعم های بی نظیر که با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها بو داده می شوند، را به فروش می رسانند.

فروش تخمه هندوانه، به صورت کلی و جزئی با قیمت بسیار مناسبی در فروشگاه های آنلاین نیز جهت دسترسی راحت افراد انجام می شود که از لحاظ هزینه و زمان مقرون به صرفه می باشد.

فروش تخمه هندوانه آجیلی

معرفی بهترین تخمه هندوانه آجیلی

معرفی بهترین تخمه هندوانه آجیلی از بهترین و خوشمزه ترین انواع تخمه هندوانه آجیلی، می توان تخمه جابانی را نام برد. همان طور که می دانید در بین عموم مردم این تخمه به نام تخمه هندوانه ژاپنی، معروف است ولی نام اصلی آن جابنی یا جابانی می باشد که به اشتباه ژاپنی تلفظ می شود.

در حقیقت تخمه هندوانه جابانی، از روستایی به نام جابان در دماوند تولید می شود که بسیار شبیه هندوانه های معمولی هستند و به دلیل بی مزه بودن هندوانه، گوشت آن خورده نمی شود و دانه اش بسیار خوشمزه و از لحاظ داشتن مواد مغذی، غنی می باشد. این هندوانه به نام هندوانه آجیلی، شناخته می شود که تخمه های آن از دیگر تخمه ها گران تر و بزرگ تر است. 

تخمه جابانی در ایام عید و دورهمی ها به عنوان آجیل بسیار استفاده می شود. از فواید این تخمه می توان رفع بی اشتهایی، رفع کم خونی، درمان التهاب را نام برد به همین دلیل به عنوان میان وعده برای کودکان و افراد سالخورده بسیار مفید است. چربی تخمه جابانی از نوع غیر اشباع می باشد که برای بافت های بدن هیچ گونه ضرری ندارد، بلکه چربی های مضر خون را کاهش می دهد.

مصرف خام این تخمه برای بدن مفید تر است و مواد پروتئینی و مغذی بیشتری به بدن می رساند ولی بیشتر افراد بو داده آن را دوست دارند؛ زیرا خوشمزه تر است. افرادی که قصد کاهش وزن دارند، توصیه می شود تخمه جابانی را در برنامه غذایی خود جای دهند؛ زیرا این تخمه سرعت کاهش وزن را افزایش می دهد.

قیمت تخمه هندوانه ژاپنی

قیمت تخمه هندوانه ژاپنی عواملی هم چون کیفیت، طعم، بو داده یا خام بودن، سالم بودن و نوع بسته بندی روی قیمت این تخمه تاثیر گذارند. همان طور که می دانید نوسانات بازار تاثیر مستقیمی روی قیمت این محصولات دارد به گونه ای که با افزایش نرخ دلار، قیمت آجیل و خشکبار نیز افزایش می یابد.

قیمت تخمه ژاپنی بستگی به عرضه و تقاضا دارد به این صورت که در ایامی که تقاضا بیشتر می شود، قیمت نیز افزایش می یابد هم چنین تخمه خام قیمت کمتری نسبت به تخمه بو داده دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما