Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 13 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش تخمه هندوانه اجیلی جاپونی - آیسان

فروش تخمه هندوانه اجیلی جاپونی

جالب است بدانید که، تخمه هندوانه اجیلی جاپونی، که عده ای به اشتباه آن را به تخمه ژاپنی می شناسند، تخمه نوع خاصی از هندوانه بوده، که مصرف انسانی نداشته و به عنوان خوراک دام استفاده می گردد، که به دلیل جایگاه ویژه ی این نوع از تخمه در آجیل و همچنین خواص بی نظیر آن، از گذشته تا کنون، همواره فروش تخمه هندوانه اجیلی جاپونی و مغز گردو آذرشهر رونق زیادی داشته، و مورد توجه عده کثیری واقع شده است.

فروش تخمه هندوانه اجیلی جاپونی

همه چیز درباره تخمه هندوانه اجیلی

همه چیز درباره تخمه هندوانه اجیلی

تخمه هندوانه اجیلی، که برای اولین بار در شهر جابان یا جاپون، واقع در دماوند کاشته شد، از آنجایی که دارای مواد معدنی و مغذی زیادی بوده، مصرف آن، خواص شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت، به طور مثال، پروتئین موجود در این دانه ی خوراکی، در جهت حفظ سلامت ماهیچه های بدن، سلامت قلب و عروق، بهبود سوخت و ساز بدن، و همچنین افزایش سلامت جنسی در مردان و زنان، مفید می باشد.

علاوه بر این ویتامین B موجود در تخمه هندوانه جاپونی، باعث بهبود گردش خون و بهبود عملکرد سیستم عصبی شده، و چربی های غیر اشباع موجود در آن، به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند، و همچنین کلسیم موجود در این تخمه خوشمزه، در جلوگیری از پوکی استخوان موثر می باشد.

لازم است بدانید، از آنجایی که تخمه جاپونی منبع غنی ای از منیزیم نیز می باشد، در کاهش فشار خون، کاهش قند خون و کنترل بیماری دیابت موثر خواهد بود.

توجه داشته باشید، از آنجایی که حرارت دیدن تخمه و یا به اصطلاح بو دادن آن، چربی های غیر اشباعش را به چربی های اشباع تبدیل می کند، بهترین شیوه مصرف تخمه هندوانه جاپونی، مانند تمام دانه های دیگر، به صورت خام می باشد، علاوه بر این، لازم به ذکر است که، مصرف بیش از اندازه تخمه هندوانه، می تواند اثرات سوئی نیز به همراه داشته باشد.

شرکت پخش تخمه هندوانه جاپونی در کشور

شرکت پخش تخمه هندوانه جاپونی در کشور

از آنجایی که، ایران، به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی مغز گردو سفید و تخمه هندوانه جاپونی در جهان معرفی شده، و این نوع از تخمه در سطح وسیعی، در روستاهای اطراف خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و استان گلستان، در نیمه مرداد کشت و در اوایل مهر برداشت می شود، نه تنها در بازار داخلی، بلکه در بسیاری از کشورهای خارجی، به عنوان کالای صادراتی مورد توجه قرار گرفته است.

به همین جهت، قیمت این تخمه پرخاصیت وخوشمزه، مانند تمام کالاهای صادراتی دیگر، دستخوش تغییرات بازار شده و دارای نوسانات افزاینده می باشد. علاوه بر این، از آنجایی که تمام تخمه های موجود در بازار، دارای کیفیت مرغوب نمی باشند، شناسایی شرکت پخش تخم هندوانه جاپونی در کشور، به منظور داشتن خریدی مطمئن و البته با قیمت مناسب، حائز اهمیت خواهد بود‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما