Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش تخمه هندوانه طعم دار گلپر - آیسان

فروش تخمه هندوانه طعم دار گلپر

هندوانه از میوه های خوشمزه تابستانی است که دارای تخمهایی سیاه و گرد و کوچک است. این دانه ها پس از بو دادن و طعم دار کردن بسیار ترد شده و به عنوان تنقلات استفاده می شوند. تخمه هندوانه گلپر نمونه ای از این مغزیجات خوشمزه است که با گلپر طعم دار شده و بسیار لذیذ است. این تنقلات ترد و خوش طعم پای ثابت بیشتر مهمانیها و دورهمی ها هستند و در زندگی روزمره به وفور مصرف می شوند و افراد می توانند از خواص خوراکی و درمانی آن نهایت استفاده را ببرند. 

فروش تخمه هندوانه طعم دار گلپر

تخمه هندوانه گلپر چه خواصی دارد؟

تخمه هندوانه گلپر چه خواصی دارد؟تخمه هندوانه طعم دار گلپر اگر چه ریز و کوچک است اما خواص زیادی را در خود پنهان کرده است. این دانه سرشار از املاح معدنی و ویتامین بوده که تا حد زیادی نیاز بدن را تامین می کند. در مواقعی که فرصت مغز کردن و جدا کردن پوسته را نداشته باشید می توانید با خرید مغز آماده بسته بندی شده این محصول را مصرف کنید. 

این محصول زمانی که با گلپر بو داده می شود و ترد و خوش طعم می گردد و بیشتر افراد آن را دوست دارند. این تخم منبع غنی اسیدهای چرب امگا ۳ و چربی های دیگر است که سلامتی را به پوست و مو هدیه می دهد. مصرف مداوم آن رطوبت را به پوست می رساند. 

پروتئین مهمترین و اصلیترین رژیم غذایی ما را تشکیل می دهد و این دانه سرشار از پروتئین بوده و می تواند رژیم ما را تکمیل کند. علاوه بر این میزان کالری موجود در آن بسیار بالا بوده و به افزایش سطح انرژی کمک زیادی می کند. 

قیمت فروش تخمه هندوانه گلپر

قیمت فروش تخمه هندوانه گلپرقیمت تخمه هندوانه گلپر این مغز پر خاصیت بر اساس کیفیت و نوع و نحوه فروش آن مشخص می شود. هر چه کیفیت بالاتر و سایز دانه ها درشت تر باشد مسلما ارزش بیشتری را به خود اختصاص می دهد. تورم و شرایط حاکم بر بازار باعث شده تا نرخ این تنقلات طی سال های اخیر روندی صعودی پیدا کند. 

وجود فواید فراوان از جمله کلسیم و درمان پوکی استخوان و تقویت سیستم ایمنی و … در این دانه کوچک باعث استقبال بیشتر مصرف کنندگان شده است و این امر بازدهی فروش را افزایش داده و خود زمینه تولید بیشتر را فراهم می کند. 

نحوه فروش از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت است به طوری که اگر فروش به صورت عمده انجام شود قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های بسته بندی شده دارد. همین امر باعث شده تا بیشتر مردم به عرضه عمده گرایش پیدا کنند تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما