Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 9 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش تخمه هندوانه محبوبی در معتبرترین مراکز خرید - آیسان

فروش تخمه هندوانه محبوبی در معتبرترین مراکز خرید

تخمه هندوانه خصوصا اگر شکوفا باشد طرفداران زیادی خواهد داشت خصوصا زمان انواع مسابقات ورزشی یا شب نشینی یلدا و عید نوروز و یا برای مسافرت های تابستانی خرید انواع تخمه خصوصا تخمه هندوانه رواج می یابد و خرید تخمه هندوانه سیاه و سفید و نمونه ژاپنی یا خرید تخمه هندوانه جوشانده و یا تفت داده شده رواج پیدا می کند. خرید تخمه هندوانه محبوبی بدون پوست و نمک زده در کنار تخمه افتاب گردان و تخم کدو و یا مخلوط و بادام زمینی نیز به جای پفک و چیپس در مراکز معتبر خرید به فروش می رسد.

فروش تخمه هندوانه محبوبی در معتبرترین مراکز خرید

میزان درامد حاصل از فروش تخمه هندوانه

میزان درامد حاصل از فروش تخمه هندوانه درآمد یعنی هزینه تولید تخمه که شامل کشت و داشت و برداشت است منهای قیمت فروش است. سود بدست امده ضربدر میزان فروش می گردد درامد بدست می اید. درامد سالانه متفاوت است هزینه تولید ممکن است تحت تاثیر افات و بیماری ها و یخزدگی و خشکسالی افزایش یابد ولی نتوان قیمت فروش را خیلی تغییر داد و ضرر حاصله را از طریق افزایش قیمت جبران کرد یا مثلا میزان تولید به علت های ذکر شده کم شودو در کل باعث کاهش درامد و سود می گردد.

سلیقه مصرف کننده و میزان تقاضای مشتری بر درآمد تاثیر دارد در صورتی که تخمه مثلا ریز باشد و مشتری تمایل به خرید نداشته باشد درامد حاصل از فروش ان کاهش می یابد ممکن است تمام محصول در مدت زمان زیادی بفروش برسد ولی هزینه انبار داری با کند بودن روند فروش به ان افزوده و سود و در نهایت درامد را کاهش می دهد. و نمونه های خوب و مشتری پسند سود و درامد را افزایش می دهند.

فروش فوق العاده تخمه هندوانه جوشانده درجه یک

فروش فوق العاده تخمه هندوانه جوشانده درجه یک تخمه هندوانه خواص بسیاری دارد سبب بهبود بسیاری از بیماریها می گردداز جمله یبوست، دیابت، مشکل حافظه، سنگ کلیه و غیره روش های مختلفی برای اماده سازی و فراوری ان وجود دارد که شامل تف دادن با کمی اب نمک تا تخمه ها برشته و خشک و بعضی دانه ها شکوفا شوند گاهی اوقات دانه های تخمه را در اب و زردچوبه و نمک ده دقیقه میجوشانند سپس می گذارند تخمه در افتاب خشک شود از انجا که زردچوبه دارد باید توجه کرد که محل اطراف را زرد نکند.

فروش فوق العاده تخمه خصوصا جهت عید نوروز و بهار یک رسم خوب بوده است که تقاضا در این زمان نسبت به سایر ایام سال بیشتر است. اکثر کسانی که در امر فروش و عرضه تخمه سرکار دارند قبل از عید نوروز یعنی اسفند تخمه را با قیمت بالاتری عرضه می نمایند زیرا تقاضا بالاست ولی بعضی فروشندها هم قیمت را کاهش و در ایام غیر نوروز قیمتش را بالا می برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما