Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش عمده تخمه هندوانه محبوبی - آیسان

فروش عمده تخمه هندوانه محبوبی

تخمه هندوانه محبوبی با بهترین کیفیت و فوق العاده مرغوب در یک فروش عمده در قیمت های مناسب در بازار داخلی عرضه می شود. کیفیت تخمه هندوانه در سطح بالایی بوده و به بسیاری از کشورها صادرات می شود. بسیار خوشمزه خوش طعم بوده و دارای مغز سالم و پری می باشد. سرشار از کلسیم و انواع ویتامین ها از جمله تیامین بوده و بسیار مقوی و اشتها آور می باشد.

فروش عمده تخمه هندوانه محبوبی

اطلاعاتی درباره تخمه هندوانه محبوبی

اطلاعاتی درباره تخمه هندوانه محبوبی تخمه هندوانه محبوبی از لحاظ کیفی بسیار عالی بوده و دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد. از فروش فوق العاده ای برخوردار بوده و در بسته بندی های بسیار شیک و استاندارد  به خارج از کشور صادر می شود. مرغوبیت و خوشمزگی این تخمه ها باعث شده که طعم بی نظیری داشته باشد. از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول می توان اشاره کرد به:

  1. این نوع محصول کاملا خالص بوده و همه تخمه ها هم اندازه پر مغز و درشت می باشند. هیچ گونه ماده اضافه در آنها وجود ندارد و درصد خلوص آن بسیار بالا است. 
  2. دارای پوسته ی خارجی بسیار نازک بوده و به راحتی شکسته می شود بنابراین آسیبی به دندان ها وارد نخواهد ساخت.
  3. در انواع طعم ها از جمله لیمویی و نمکی و تند موجود بوده و بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد. 
  4. از این نوع تخمه در انواع آجیل مخصوص شب عید و شب یلدا استفاده می شود. نوع درجه یک آن نیز جهت فروش موجود بوده و به کشورهایی همچون روسیه صادر می گردد و باعث رونق اقتصادی کشور خواهد شد.

قیمت تولیدی تخمه هندوانه محبوبی

قیمت تولیدی تخمه هندوانه محبوبی قیمت تخمه هندوانه محبوبی با توجه به کیفیت عالی و بینظیر ان بسیار مناسب می باشد. این تخمه ها در انواع بسته بندی های کیلویی و یا به صورت فله جهت فروش موجود می باشند. تمامی این محصولات کاملا تازه و سالم بوده و در انواع خام و بو داده شده و طعم دار جهت فروش ارائه می شوند. بسیار خوشمزه و خوش طعم بوده و دارای مغز کامل و سالمی می باشند. امروزه برند محبوبی به کشورهای اطراف نیز صادر گشته و دارای اعتبار و جایگاه اصیلی می باشد. 

کیفیت بینظیر و مرغوبیت این تخمه ها باعث شده که در بازار داخل بسیار پر فروش باشند و در انواع اجیل های درجه یک استفاده شوند. می توانید این محصول مرغوب را با قیمت مناسب و با اطمینان کامل از تازه بودن ان سفارش داده و استفاده نمایید. به دلیل عرضه مستقیم این محصول دارای مناسب ترین قیمت ها می باشد و تخفیف های بسیار خوبی را نیز شامل خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما