Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 16 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش مستقیم تخمه هندوانه شور - آیسان

فروش مستقیم تخمه هندوانه شور

امروزه تخمه هندوانه شور یکی از آجیل های خشکبار و تنقلات محبوب هر ایرانی برای شب عید می باشد که همیشه پر طرفدار و تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.

تخمه هندوانه شور یکی از محصولات پرمصرف، پرفروش می باشد که در انواع مختلف با برندهای استاندارد، با کیفیت عالی، رعایت اصول بهداشتی و قیمت مناسب در بازار های داخلی و خارجی به عرضه می رسد و مشتریان زیادی را از آن خود کرده است.

فروش مستقیم تخمه هندوانه شور

فسفر و آهن تخمه هندوانه

فسفر و آهن تخمه هندوانه

آهن تخمه هندوانه بسیار زیاد و برای بدن بسیار حائز اهمیت می باشد و مصرف تخمه برای افرادی که کم خونی بالای دارند مفید حاصل می شود تخمه هندوانه سرشار از: فسفر، آهن، پروتئین، ویتامین و غیره می باشد.

خوردن تخمه هندوانه انرژی رفته را به بدن باز می گرداند تخمه غنی از آهن که یک عضو مهمی در بدن است که اکسیژن را درتمام بدن به حرکت در می آورد و از انرژی محافظت می کند.

علاوه بر این آهن در تخمه به بدن کمک فراوانی می شود و کالری را به انرژی تبدیل و سیستم ایمنی بدن را تقویت می دهد روغن تخمه برای عفونت های پوستی مفید و خشکی پوست را از بین می برد و پوست را شاداب می سازد.

پزشکان و پژوهشگران به این نتیجه رسیدن دمنوش تخمه برای افرادی که ابتلا به دیابت موثر و برای پاک سازی کلیه و کبد تاثیرگذار می باشد ویتامین موجود در تخمه برای سلامتی چشم مفید و فشارخون بالا را کاهش می دهد.

مرکز پخش تخمه هندوانه شور

مرکز پخش تخمه هندوانه شور

در حال حاضر مرکز پخش تخمه را به دو مدل یکی به صورت خام و دیگری به روش شور کرده در انواع مختلف با طعم های بی نظیر با مرغوبیت بالا در اختیار مصرف کننده قرار می دهد که نوع تخمه هندوانه شور بیشتر در آجیل شب عید استفاده می شود.

پخش و توزیع تخمه شور با تخمه های دیگر شهرها متفاوت است که قیمت مناسب این محصول را به صورت عمده را می توانید از طریق سایت های مربوطه و نمایندگی های معتبر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با حذف دلالان با کیفیت عالی از درب کارخانه به روش فله ای و بسته بندی های شیک انجام شدنی می باشد و خریداری کنید.

فروش تخمه شور صادراتی و عمده بر اساس نوع کیفیت استاندارد محصول، نحوه تولید و توزیع آن، نحوه بسته بندی های شیک، میزان سفارش و تقاضا، برندهای متنوع، رعایت بهداشت بودن تخمه خندان رنگ و طعم تخمه، خرید و فروش حضوری و بدون واسطه و غیره می باشد.

تخمه هندوانه یکی از انواع تخمه های مرغوب و محبوب ایرانی است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و به کشورهای خارجی و داخلی از جمله: فرانسه، ترکیه، آلمان آذربایجان غربی و دیگر کشورها ارسال می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما