Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قطب تولید تخمه هندوانه جابونی کجاست؟ - آیسان

قطب تولید تخمه هندوانه جابونی کجاست؟

تخمه هندوانه جابونی یکی از تنقلات خوشمزه می باشد که طرفداران بسیار زیادی در بین مردم دارد. عموما از این دانه آجیلی، در انواع دور همی ها و مهمانی های استفاده می شود.

در نوشتار زیر، به بررسی این محصول و مغز گردو آذرشهر در بازار و کاشت و تولید آن می پردازیم.

قطب تولید تخمه هندوانه جابونی کجاست؟

طرز کاشت تخمه هندوانه جابونی

طرز کاشت تخمه هندوانه جابونیقبل از این که در مورد طرز کاشت تخمه هندوانه جابونی صحبت کنیم، لازم دیدم که کمی با این محصول بیشتر آشنا بشویم.

یکی دیگر از نام های تخمه جابونی، هندوانه آجیلی می باشد. همان طور که می دانید این محصول، یک دانه خوراکی بسیار خوشمزه می باشد که طرفداران بسیاری هم دارد.
این تخمه خوشمزه، تخم یک نوع هندوانه می باشد که که خود آن قابل خوردن نمی باشد و عموما برای خوراک انواع دام از آن استفاده می شود.

جالب است بدانید این نوع هندوانه، از لحاظ ظاهری تفاوتی با هندوانه های معمولی ندارد ولی باید مد نظر داشته باشید که به هیچ عنوان قابل استفاده نمی باشد.
خواستگاه اولیه تخمه جابونی، شهر جابن در نزدیکی دماوند می باشد. البنه سال هاست که دیگر این محصول در این منطقه کشت نمی شود و متاسفانه زمین های کشت این محصول، جای خود را به ویلا ها و ساختمان های مسکونی داده اند.
در مورد کاشت این دانه باید به حضورتان برسانم که این محصولات را در اواسط مرداد می کارند و در مهر ماه برداشت می نمایند. بعد از اینکه این نوع هندوانه به مرحله برداشت رسید، تخم آن را جدا کرده و پس از فرآوری های لازم، آن را به بازار عرضه می نمایند.

بزرگ ترین تولید کننده تخمه هندوانه جابونی

بزرگ ترین تولید کننده تخمه هندوانه جابونیاجازه بدهید در ابتدای امر توضیحات مختصری در زمینه خواص این محصول بدهم. تخمه جابونی دارای مواد معدنی بسیار زیادی می باشد که از جمله آن می توان به وجود موادی مانند منیزیم، آهن، کلسیم و مقدار زیادی اسید فولیک اشاره کرد. پروتئین، سدیم و کربوهیدرات، از دیگر مواد معدنی موجود در این دانه گیاهی می باشد.
وجود خواص فوق سبب شده است که این محصول، برای کمک به درمان کم خونی بسیار مثمر ثمر باشد. و سبب افزایش اشتها، برای افرادی بشود که دچار کم اشتهایی هستند. از دیگر فواید این محصول خوشمزه، کمک به درمان پوکی استخوان، به سبب کلسیم بالای موجود در آن می باشد.
شرکت ما، یکی از بزرکترین مراکر تولید مغز گردو سفید و تخمه هندوانه جابونی می باشد که می تواند انواع با کیفیت این تخمه را در اختیار مشتری قرار بدهد. متقاضیان خرید این نوع محصولات، می توانند با کارشناسان فروش ما تماس گرفته، و از انواع راهنمایی های ایشان در این زمینه استفاده لازم را ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما