Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 11 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت تخمه هندوانه ژاپنی در بازار - آیسان

قیمت تخمه هندوانه ژاپنی در بازار

در میان تنقلاتی که امروزه بیشتر مردم آن را مصرف می کنند تخمه هندوانه ژاپنی پای ثابت است و طرفداران زیادی دارد. این دانه کوچک و قرمز رنگ که پوستی سخت و مغزی ترد و سفید دارد از محصولات بومی ایران بوده و قدمت زیادی هم دارد. بومیان روستای جابانی در شهر دماوند این دانه های خوش طعم را از داخل هندوانه آجیلی برداشت می کنند. بو دادن و طعم دار کردن آن با افزودنی های دیگر علاوه بر ترد شدن به خوش عطر و طعم شدن آم هم کمک زیادی می کند. خواص خوراکی و درمانی در این دانه بسیار بالا بوده و به تقویت بدن کمک می کند. 

قیمت تخمه هندوانه ژاپنی در بازار

تفاوت تخمه هندوانه ژاپنی با دیگر تخمه ها

تفاوت تخمه هندوانه ژاپنی با دیگر تخمه هاتخمه ژاپنی درجه یک با دیگر تخمه ها تقاوت زیادی دارد. هندوانه ای که این محصول از آن گرفته می شود خود محصولی بومی و خاص است که در هیچ کجای دنیا پیدا نمی شود. این دانه ها از تخم هندوانه معمولی درشت تر بوده و مزه فوق العاده ای دارد. رنگ پوست آن قرمز بوده و مغزی سفید رنگ دارد. 

چربی موجود در این نمونه بسیار بالا بوده و با بو دادن هم افزایش زیادی پیدا می کند. وجود آهن فراوان در آن به درمان کم خونی کمک زیادی می کند. بیشتر افراد در مهمانیها و پذیرایی و همچنین اعیادی چون نوروز از این آجیل های خوشمزه استفاده می کنند. 

اسیدهای آمینه ای که در این مغز کوچک پنهان شده به تقویت ماهیچه ها کمک زیادی می کند. بالا رفتن سطح تقاضا و استفاده زیاد مردم سبب شده تا میزان تولید به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. 

قیمت تخمه هندوانه ژاپنی چند است؟

قیمت تخمه هندوانه ژاپنی چند است؟قیمت تخمه هندوانه ژاپنی بر اساس کیفیت و سایز دانه ها و همچنین نحوه فروش آن مشخص می شود. اگر فروش به صورت عمده انجام شود مسلما نرخ مناسب تری هم دارد. بالا رفتن سطح تولید و عرضه به بازار سبب شده تا قیمتها کاهش پیدا کند و در این صورت قدرت خرید مصرف کنندگان افزایش زیادی می یابد. 

اصلی ترین معیار برای قیمت گذاری تخمه، کیفیت آن می باشد و بهترین راه برای اطلاع از کیفیت، آزمایش محصول مورد نظر در آزمایشگاه تخصصی می باشد. هر چه کیفیت بالاتر باشد و نتیجه آزمایشگاه خلوص بیشتری را نشان دهد قاعدتا مبلغ آن نیز بالاتر است.

شما می توانید نرخ به روز را به صورت آنلاین دنبال کرده و با مقایسه محصولات خرید ایده آل خود را انجام دهید. تورم باعث شده تا این آجیلها نرخ ثابتی نداشته و مدام در حال نوسان باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما