قیمت خرید تخمه هندوانه محبوبی دو آتیشه

تخمه هندوانه محبوبی با داشتن خواص فراوان جزو تخمه های کم چرب محسوب می شود. از این تخمه می توان بجای تنقلات مضری مانند پفک و چیپس در دورهمی ها و مهمانی های خودمانی استفاده نمود. در برخی مناطق، این نوع تخمه را به دلیل سفت بودن پوسته اش، می پزند. در حالت کلی تخمه هندوانه به صورت نمکی و دو آتیشه در مغازه ها موجود می باشد. قیمت خرید تخمه هندوانه محبوبی دو آتیشه به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آن عوامل نوسانات بازار می باشد.

قیمت خرید تخمه هندوانه محبوبی دو آتیشه

عوامل موثر بر کیفیت توید تخمه هندوانه

عوامل موثر بر کیفیت توید تخمه هندوانه

تخمه هندوانه یا همان هسته های هندوانه با دستگاه مخصوصی به نام تخمه گیر، از گوشت هندوانه جدا می شوند. پس از خشک شدن، هسته های خام را وارد دستگاه های دیگری نظیر تفت دهنده و شورکن تخمه می کنند که به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان، تخمه ها بو داده می گردند. لازم به گفتن است تمام این مراحل ذکر شده با رعایت نکات بهداشتی انجام می شود و مورد تایید سازمان بهداشت نیز می باشد.

همان طور که می دانیم تخمه هندوانه مانند سایر تخمه ها دارای مواد مفیدی برای بدن است. همچنین برای تقویت پوست و مو مصرف این نوع تخمه مفید واقع می شود. چنانچه در مصرف تخمه هندوانه کمی زیاده روی شود به هیچ عنوان احساس سنگینی در فرد به وجود نمی آید. به این دلیل که این نوع تخمه ( تخمه هندوانه ) چربی بالایی ندارد و نفع آن بیشتر از ضرر آن خواهد بود.

کیفیت و مرغوبیت هندوانه، انجام صحیح و درست مراحل تخمه گیری از گوشت هندوانه و خوش طعم کردن دانه ها از عوامل موثر بر کیفیت تولید تخمه هندوانه است. چرا که در درجه اول، خود میوه هندوانه اگر رسیده نباشد، در نهایت تخمه هندوانه ی خوب و مرغوبی حاصل نمی شود. همچنین اگر دستگاه تخمه گیر به درستی کار نکند ممکن است تخمه هایی شکسته و از وسط نصف شده تحویل دهد. بنابراین برای داشتن محصولی با کیفیت می بایست تمامی مراحل به درستی اجرا شوند. 

شرکت پخش تخمه هندوانه محبوبی دوآتیشه

شرکت پخش تخمه هندوانه محبوبی دوآتیشه

شرکت پخش تخمه هندوانه محبوبی، ارائه دهنده تخمه هندوانه دوآتیشه و نمکی است که محصول خود را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده در وزن های مختلف به مراکز فروش و خشکبار فروشی های سراسر کشور عرضه می نماید. گفتنی است شرکت های پخش، دارای نیروهای زبده و ماهر در امر فروش و حمل و نقل محصول می باشند تا کالا را سالم به دست خریدار برسانند و شعار همگی آنها تضمین اصالت کالا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما