Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 14 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت فروش تخمه هندوانه کلاله گلپر - آیسان

قیمت فروش تخمه هندوانه کلاله گلپر

قیمت تخمه هندوانه کلاله گلپر، بستگی به میزان تولید و صادرات، وزن و نحوه بسته بندی و نرخ محصولات رقیب دارد. به طور کلی می‌توان گفت قیمت آن، در مقایسه با خواص و کیفیت مطلوبی که دارد بسیار مناسب است. از آن جا که ایران یکی از معروف ترین کشور ها در زمینه تولید هندوانه است، لذا نرخ تخمه آن ارزان است. این محصول در گروه آجیل ها قرار داشته و بسیار مفید می‌باشد. توصیه می‌کنیم از مصرف آن غفلت نکنید.

قیمت فروش تخمه هندوانه کلاله گلپر

مهمترین خواص مصرف تخمه هندوانه

مهمترین خواص مصرف تخمه هندوانه شاید خیلی از افراد نسبت به خواص تخمه هندوانه بی تفاوت باشند. در این مطلب قصد داریم به بیان برخی از مهمترین فواید آن برای سلامتی بپردازیم.

1. یکی از ترکیبات موجود در آن، ایزوفلاون نام دارد. این ماده، سبب تصفیه خون شده و از لخته شدن آن در دهلیز و دریچه قلب جلوگیری می‌کند. در نتیجه خطر ابتلا به سکته را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

2. غنی از سلنیوم بوده و برای کسانی که دچار بیماری فیبروز سیستیک هستند، مفید و موثر است.

3. دارای خاصیت ضد ویروسی بوده و از این رو باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. همچنین موجب فعال شدن گلبول های سفید شده و بدن را در برابر بیماری ها حفظ می‌کند.

4. به تولید کلاژن کمک نموده و سبب جوان شدن پوست می‌شود. همچنین پوست را در برابر رادیکال های آزاد در امان نگاه میدارد.

5. برای عفونت ادراری و التهابات گوارشی بسیار مفید است. افرادی که احساس سوزش معده دارند، کافیست از این محصول استفاده کنند تا تاثیرات معجزه گر آن را ببینند.

6. باعث بهبود سطح هورمون، کاهش ریفلاکس معده، کاهش درد مزمن، بهبود تراکم استخوان و درمان آرتروز می‌شود. سرشار از کلسیم، گوگرد، روی، مانوز، آهن و فسفر بوده و از این رو از ابتلا به پوکی استخوان و زوال عقل در دوران پیری جلوگیری می‌کند.

شرکت پخش تخمه هندوانه کلاله گلپر در کشور

شرکت پخش تخمه هندوانه کلاله گلپر در کشور ما در شرکت فروش تخمه هندوانه کلاله گلپر، به توزیع محصولی مرغوب و تازه به شما مشتریان عزیز پرداخته ایم. واحد ما، همواره از بهترین و درشت ترین تخمه ها بهره گرفته و با استفاده از مجهز ترین دستگاه ها، به شست و شو و تفکیک ضایعات آن پرداخته است.

رضایت و سلامت مصرف کننده، در اولویت کار ما می‌باشد لذا تمامی اصول بهداشتی را رعایت نموده ایم. محصولات ما در طعم های نمکی، ساده، فلفلی و کچاپ موجود است و این تنوع باعث شده که مصرف کنندگان زیادی نسبت به آن راغب باشند. مشتریان ما، محدود به داخل کشور نبوده بلکه بسیاری از کشور های دیگر نیز متقاضی آن هستند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما