Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت هرکیلو تخمه هندوانه خام - آیسان

قیمت هرکیلو تخمه هندوانه خام

هندوانه یکی از میوه های پر‌مصرف تابستانی به شمار می‌رود. این میوه غالبا دارای تخمه هایی به رنگ سیاه یا سفید می‌باشد. برخی از مردم تخم هندوانه را از میوه آن جدا کرده سپس آن را میل می‌کنند. اما این افراد اگر در مورد ارزشها و خواص تخمه هندوانه آگاهی داشته باشند قطعا به خوردن علاقه پیدا می‌کنند. دانه های این محصول به عنوان یک میان وعده مغذی قابل استفاده بوده و سرشار از انواع ویتامینهای گروه B، چربی غیر اشباع و مواد معدنی است. این تخمه ها به دو شکل خام و بو داده قابل استفاده هستند. تخمه هندوانه خام همانند میوه آن طبعی سرد دارد.

قیمت هرکیلو تخمه هندوانه خام

فواید مصرف تخمه هندوانه خام

فواید مصرف تخمه هندوانه خام تخمه هندوانه خام میان وعده ای کم کالری و محبوب است که در بین رده های سنی مختلف طرفداران بسیاری دارد. اما علت اصلی محبوبیت این دانه های خوراکی خوشمزه چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که دانه هندوانه به جهت وجود ترکیبات آلی و موادی معدنی زیادی که دارد از خواص ارزشمندی برای سلامتی برخوردار بوده که همین ویژگی باعث محبوبیت این نوع از تخمه در بین اکثر مردم شده است. فواید مصرف تخمه خام هندوانه بیشمار می‌باشد که از مهم ترین آنها می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

  1. چربی‌های غیر اشباع موجود در این دانه باعث از بین بردن لکه های پوستی می‌شود.
  2. کنترل فوق العاده قند خون در افراد دیابتی
  3. در این نوع از تخمه خام مقدار زیادی ماده معدنی منیزیم وجود دارد که خوردن آن موجب سفیدی بدن می‌شود.
  4. کبد چرب را درمان می‌کند.
  5. جلوگیری از پوکی استخوان
  6. مقوی معده و کمک به هضم آسان غذا

برای آنکه از خواص تخمه هندوانه بیشتر بهره ببرید باید مقدار بیشتری از این تخمه خوشمزه را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

فروشنده عمده انواع تخمه خام هندوانه

تخمه هندوانه انواع بسیاری دارد که از ارقام مختلف هندوانه فرآوری می‌شود.  فروش این محصول که در اکثر نقاط کشور طرفداران زیادی هم دارد با قیمت متفاوت و به دو شکل عمده و جزئی انجام می‌گیرد.
قیمت تخمه هندوانه خام به جهت انواع متنوعی که این فرآورده دارد و عوامل دیگری نظیر حجم خرید، نوع فروش ( تخمه هندوانه به دو شکل فله و بسته بندی انجام می‌پذیرد) و ریز و درشت بودن آن تعیین می گردد.

انواع تخمه هندوانه خام در این سایت با قیمت مناسبی بفروش می‌رسد. شما خریدار محترم در هر نقطه ای از کشور که حضور داشته باشید هر زمان که به این خوراکی خوشمزه و خوش طعم نیاز پیدا کردید می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و مقدار تخمه خام هندوانه مورد نیاز خود را سفارشی خریداری کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما