Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
قیمت هر کیلو تخمه هندوانه آجیلی - آیسان

قیمت هر کیلو تخمه هندوانه آجیلی

قیمت تخمه هندوانه با توجه به کیفیت آن تعیین می گردد. این تخمه ها بسیار با کیفیت، تازه و مرغوب می باشند. به صورت کیلویی در انواع آجیل مخلوط در بازار به فروش می رسند. این تخمه ها با بسته بندی مناسب و کاملا استاندارد جهت تجارت ارائه می شوند. بسیار خوش طعم و خوشمزه بوده و سرشار از مواد مغذی برای بدن می باشند.

قیمت هر کیلو تخمه هندوانه آجیلی

تخمه هندوانه آجیلی چه مشخصاتی دارد؟

تخمه هندوانه آجیلی چه مشخصاتی دارد؟این آجیل ها بسیار تازه هستند. دانه درشت بوده و مغز داخل آنها کاملا ترد و پخته شده می باشد. تخمه ها از نظر اندازه یکدست بوده و در آنها هیچ گونه ناخالصی و مواد اضافه وجود نخواهد داشت. 

تخمه آجیلی با مزه شور و طعم خاص خود بسیار پر فروش در بازار داخلی می باشد. این تخمه ها دارای مغز پر و روغنی می باشند. کاملا پخته شده و تف داده شده هستند و به راحتی شکسته می شوند. پوسته خارجی تخمه در اثر حرارت کاملا پف کرده و به راحتی می توان مغز آن را استفاده نمود. 

تخمه هندوانه آجبلی بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد. پس از مصرف آن فرد هرگز دچار دل درد و نفخ نخواهد شد. به راحتی هضم شده، حتی به هضم غذا نیز کمک می کنند. می توان پس از شام و نهار از این آجیل خوشمزه بدون نگرانی استفاده کرد.

این تخمه ها کاملا درجه یک بوده و به رنگ قرمز عنابی می باشند. از نظر سایز و اندازه درشت هستند و پوسته آنها نازک و منعطف می باشد. مغز درونی آنها کاملا سالم و پخته شده می باشد. در واقع یک حرارت مناسب باعث می شود که مغز داخل آن از حالت خام خارج شود.

این دانه های روغنی سرشار از امگا و ویتامین B می باشد. باعث افزایش انرژی بدن شده و باعث تنظیم کلسترول خون در بدن می شوند. برای حفظ آرامش در فرد و کاهش تنش و استرس نیز بسیار تاثیر گذار هستند.

قیمت نهایی تخمه هندوانه در بازار

قیمت نهایی تخمه هندوانه در بازارقیمت این نوع آجیل با توجه به شرایط فروش آن تعیین می شود. برای مثال در شب عید سال نو قیمت ها به اوج خود می رسد. اما در فصول دیگر سال قیمت ها فوق العاده مناسب و ثابت خواهند بود.

این کالا با کیفیت عالی به صورت عمده و کلی به بازار عرضه می شود. حجم زیادی از این محصول در تهیه آجیل های مخلوط استفاده می شود. بخشی از این محصولات به بسیاری از کشور های اطراف صادر می گردد. 

این محصول در بسته بندی های مناسب با قیمت های فوق العاده باورنکردنی به سراسر کشور ارسال می شود. تخمه ها از لحاظ کیفیتی بسیار با هم متفاوت می باشند. بعضی از آنها درشت و برخی متوسط هستند. رنگ تخمه ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

خرید تخمه هندوانه آجیلی با کیفیت عالی به صورت عمده از نمایندگی های فروش این کالا و مراکز عمده فروش در حال انجام می باشد. می توانید این کالا را با کمترین هزینه و با صرفه جویی در زمان سفارش داده و خرید پر سودی را تجربه کنید.

این ماده مغذی و خوشمزه در یک شرایط استاندارد و کاملا نظارت شده به بازار عرضه می گردد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما