Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
مرکز خرید تخمه هندوانه جابانی گلپر - آیسان

مرکز خرید تخمه هندوانه جابانی گلپر

تخمه هندوانه گلپر جابانی در وزن و بسته بندی های مختلف در مرکز خرید به مشتریان عرضه می شود. هندوانه یکی از میوه های تابستانه است که برخی ارقام آن با هدف برداشت تخمه از آن کشت می شود. بسته به نوع هندوانه تخم های به دست آمده از آن سایز متفاوتی داشته و در اندازه های گوناگون می باشند.

مرکز خرید تخمه هندوانه جابانی گلپر

شیوه های طعم دار کردن تخمه هندوانه

شیوه های طعم دار کردن تخمه هندوانه تخمه هندوانه یکی از انواع منابع غذایی سرشار از فیبر و مواد معدنی است که نقش مهمی در جوان سازی پوست و همچنین تامین ویتامین های بدن بر عهده دارد. اسید های چرب امگا سه و شش از ترکیبات موجود در این نوع تخمه می باشند که نقش مهمی در پاکسازی و سم زدایی کبد بر عهده دارند.

افراد مختلف با توجه به ذائقه خود تخمه هندوانه را با طعم ها و به اشکال مختلف مصرف می کنند. مثلا عده ای مصرف خام آن را ترجیح می دهند و بسیاری از افراد انواع طعم دار آن دوست دارند.

از این رو شیوه های مختلفی برای طعم دار کردن تخمه هندوانه به کار می رود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. مثلا برخی انواع تخمه فقط با نمک و به طور ساده طعم در می شوند و برخی دیگر با انواع ادویه هایی مانند فلفل نیز مزه دار می شوند.

به جز فلفل و نمک برخی نمونه های این تخمه با گلپر مزه دار شده که طعم بی نظیری پیدا کرده که سبب افزایش خواص موجود در تخمه هندوانه خواهد شد. البته به همراه گلپر کمی آبلیمو نیز به تخمه های هندوانه افزوده می شود که این طعم نیز در نوع خود بی نظیر می باشد و طرفداران بسیاری دارد.

برای افراد مبتلا به دیابت و یا کسانی که فشار خون بالا دارند توصیه می شود از میزان بسیار کم نمک استفاده شود تا این افراد بتوانند ضمن استفاده از خواص این تخمه سلامت خود را نیز حفظ نمایند.

تولید انواع تخمه هندوانه کلاله با طعم گلپر

تولید انواع تخمه هندوانه کلاله با طعم گلپر همان طور که ذکر شد یکی از روش های طعم دار کردن تخمه هندوانه کلاله، استفاده از گلپر به همراه نمک و در صورت تمایل کمی آبلیمو می باشد. به این منظور پس از جمع آوری و تولید تخمه هندوانه می توان به صورت خانگی یا در کارخانجات عمل طعم دار کردن آن را انجام داد.

در برخی کارخانجات این نوع تخمه مورد فرآوری قرار گرفته و پوست آن گرفته می شود. پس از پوست گیری مغز تخمه بو داده شده و برشته می شود و عملیات طعم دار کردن آن به کمک ادویه های مختلف صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما