Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
مرکز خرید تخمه هندوانه محبوبی - آیسان

مرکز خرید تخمه هندوانه محبوبی

هندوانه از جمله میوه های تابستانی و پاییزه به شمار می آید که دارای مصارف بی شماری بوده و حتی از دانه های آن نیز استفاده می کنند که به آن تخمه هندوانه محبوبی گفته می شود.

مرکز خرید تخمه هندوانه محبوبی در کشور، انواع تخمه هندوانه های تهیه شده به شکل خام، بو داده و یا شور را در بسته بندی های متنوع و شیک به فروش می رساند.

مرکز خرید تخمه هندوانه محبوبی

اطلاعاتی درباره تخمه هندوانه محبوبی

اطلاعاتی درباره تخمه هندوانه محبوبی تخمه هندوانه محبوبی از هندوانه هایی با ابعاد بیضی تهیه می شود و به این منظور ابتدا تخمه ها را خارج کرده و سپس به وسیله روش هایی آن را خشک می کنند.

  • این نوع تخمه ها اندازه های درشتی داشته و معمولا دارای رنگ پوسته سیاه رنگ هستند که نسبتا سفا است و گوشته درون این تخمه ها کرمی رنگ بوده و هر چه تفت دادن آن بیش تر باشد، رنگ آن به زرد مایل خواهد بود.
  • این نوع تخمه دارای فواید بسیاری برای بدن است به طوری که مصرف آن توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود.
  • یکی از مهم ترین مواد موجود در آن، اسید چربی به نام امگا سه است که به ندرت در مواد خوراکی گیاهی یافت می شود و مصرف آن برای سلامت قلب بسیار ضروری لست، چرا که عملکرد آن را بهتر کرده و گردش خون را در بدن متعادل می کند.
  • وجود فیبر های گیاهی در ساختار این تخمه ها، برای تقویت معده های ضعیف بسیار ضروری بوده و با مصرف متعادل آن می توان معده را از بروز التهاب و زخم معده حفظ کرد.
  • از طرفی حاوی انواع مختلفی از ویتامین ها نظیر ویتامین B و ویتامین E است، ویتامین ب برای سلامت پوست، مو و ناخن ضروری بوده و مصرف تخم هندوانه می تواند حدود چهل درصد نیاز بدن به این ویتامین را تامین کند و ویتامین ای نیز یکی از آنتی اکسیدان ها بوده که خاصیت ضد سرطانی و ضد تومور دارد.

نرخ روز تخمه هندوانه محبوبی

نرخ روز تخمه هندوانه محبوبی نرخ روز تخمه هندوانه محبوبی به طور عمده به رقم تخمه و همچنین کیفیت آن بستگی دارد، به طوری که اگر از ارقام درشت باشد قیمت بیش تری نسبت به ارقام ریز خواهد داشت.

از طرفی نوسانات بازار نیز روی آن تاثیر بسزایی دارند و سبب می شود که نرخ تخمه بسبار متغیر باشد، اما از آن جایی که برای بسیاری دانستن آن ضروری است، این مجموعه تخمه ها را با بهترین نرخ موجود در بازار به فروش می رساند.

همچنین می توان نرخ های به روز این شرکت تولیدی را از طریق صفحات درج شده در این سایت مشاهده کرده و با قیمت بازار های دیگر مقایسه نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما