Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
پخش عمده تخمه هندوانه سفید - آیسان

پخش عمده تخمه هندوانه سفید

تخمه هندوانه سفید یکی از انواع آجیل های خوشمزه و نسبتا ارزان قیمت است. فروشندگان محصول آن را به دو صورت بو داده و بو نداده به فروش می رسانند و خریداران با توجه به سلیقه ی خود انواع بو داده یا بو نداده را تهیه می کنند. این آجیل را می توان به صورت جداگانه و یا مخلوط با سایر آجیل ها استفاده کرد. در این مقاله به برخی از ویژگی های تخم هندوانه سفید می پردازیم: 

پخش عمده تخمه هندوانه سفید

ویژگی های تخمه هندوانه سفید

ویژگی های تخمه هندوانه سفید تخمه ی هندوانه ی سفید، تخمه هندوانه مرغوبی است که طرفداران زیادی دارد، از جمله ویژگی های آن می توان به موارد پایین اشاره کرد:

  • این نوع تخم هندوانه بسیار بزرگ و پر مغز است، شاید برایتان پیش آمده باشد که به دلیل اینکه تخمه ای کوچک و ریز بوده است از خوردن آن زود دست کشیده باشید، تخمه هندوانه سفید اینگونه نیست و موقع خوردن احساس خستگی نمی کنید. 
  • برخی از انواع تخمه ی هندوانه بسیار کلفت و محکم هستند به طوری که شکستن آن برای انسان خیلی سخت است، اما تخمه ی هندوانه ی سفید بسیار نازک است و به راحتی شکسته می شود. 

علاوه بر ویژگی های بالا تخمه هندوانه برای بدن و سلامتی آن فواید بسیار زیادی نیز دارد. از جمله : 

  • تخمه هندوانه سرشار از آهن است و برای درمان کم خونی بسیار مفید و موثر است. 
  • پتاسیم های موجود در تخمه ی هندوانه به سلامتی دستگاه گوارشی کمک شایانی می کنند. 
  • تخمه هندوانه از انواع آجیل های کم کالری و کم چربی است، ورزشکاران و افرادی که رژیم دارند می توانند از این ماده ی غذایی در رژیم خود بهره ببرند، کم چربی بودن تخمه هندوانه باعث می شود بعد از خوردن آن جوش روی پوستتان ایجاد نشود. 

این ها تنها برخی از فواید تخمه هندوانه هستند برای اطلاع در مورد بقیه ی فواید می توانید در سایت های اینترنتی جست و جو کنید. 

صادرات تخمه هندوانه سقید درجه 1

صادرات تخمه هندوانه سقید درجه 1 تخم هندوانه ی سفید علاوه بر مصرف در داخل کشور به کشور های دیگر نیز صادر می شود . صادرات تخمه هندوانه به کشور های حوزه ی خلیج فارس از جمله: افغانستان، پاکستان، هند، عراق و … انجام می شود. به دلیل شرایط اقتصادی کنونی صادرات تخمه ی هندوانه سفید هم برای ایران و هم کشور های واردکننده سودآور است. ایران هر ساله از این طریق ارز آوری زیادی داشته است و دارد. 

گروه تولیدی ما تخمه های هندوانه سفید درجه ۱ با قیمت و کیفیت عالی را به برخی از کشور های جهان ارسال می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما