Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 15 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
بازار بزرگ تخمه هندوانه اجیلی جابانی - آیسان

بازار بزرگ تخمه هندوانه اجیلی جابانی

آجیل یک محصول غذایی محبوب در تمام جهان است که ما ایرانی ها اغلب آن را به عنوان یک مکمل غذایی و در رژیم خود جای می دهیم و به ویژه در مراسمات و مهمانی ها و ایام خاص از قبیله نوروز و یا شب یلدا از آن استفاده بیشتری می کنیم.

تخمه هندوانه اجیلی جابانی یکی از انواع آجیل است که در میان خشکبار به خوبی جای خود را آغاز کرده و از محبوبیت زیادی برخوردار و البته بسیار خوشمزه است.

بازار بزرگ تخمه هندوانه اجیلی جابانی

آشنایی با انواع مختلف تخمه هندوانه

آشنایی با انواع مختلف تخمه هندوانه انواع مختلفی از تخمه هندوانه در بازار ایران وجود دارد که می‌توان در این رابطه به تخم هندوانه سمنان اصفهان و شیراز اشاره نمود اما تخم هندوانه ای که ما به شما معرفی می کنیم تخم هندوانه جابانی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سرشار از مواد غذایی مفید و موثر در سلامت بدن می باشد.

جابان نام منطقه ای در استان آذربایجان‌شرقی بوده که واقع در شمال شرقی اهر و دورتر از تبریز می باشد.

از خواص تخم هندوانه می توان به مفید بودن آن برای زنان باردار و تاثیر مثبت آن در تنظیم سیستم های گوارشی و نیز جلوگیری از سفیدی مو و بر طرف سازی و اصلاح چین و چروک صورت و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود.

تخمه هندوانه که به صورت خام و یا بو داده و شور یعنی همان تخمه هندوانه آجیلی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد دارای مواد مغذی در رژیم غذایی نیز هست که برخی از آنان عبارتند از:

مس، فسفر، پتاسیم، منگنز، منیزیم، سلنیوم، روی، تیامین، ریبوفلاوین، فولات، ویتامین B۶، اسید لینولئیک، اسید های چرب امگا ۳ و امگا ۶

مرکز فروش تخمه هندوانه اجیلی جابانی

مرکز فروش تخمه هندوانه اجیلی جابانی شما  هم وطن عزیز  می توانید، جهت مصارف شخصی خود و یا معامله این محصول، در داخل و خارج از کشور با مرکز فروش تخمه هندوانه جابانی در ارتباط باشید.

برای این کار کافیست، به بخش ارتباطی با مرکز فروش و یا پشتیبانی تخمه هندوانه آجیلی جابانی، در همین سایت رفته و پس از تماس با مشاوران ما سفارش خود را در حجم و اندازه های متفاوت و با سلیقه خود ثبت نمایید.

همکاران ما در قسمت توزیع و ارسال در اسرع وقت سفارش شما را در محل خودتان تحویل داده و خواهید توانست از تناول و خرید و فروش تخمه اجیلی هندوانه که ارزشهای غذایی آن را برایتان گفتیم، بهره مند شوید.

یادمان باشد؛ به هنگام خرید هر محصول، اعم از خریدن برای مصارف شخصی و یا تجارت و کسب و کار، حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را سرلوحه خود قرار داده و با مصرف کالای ایرانی به اقتصاد کشور خود کمک کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما