Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
خرید تخمه هندوانه کلاله گلپر 250 گرمی - آیسان

خرید تخمه هندوانه کلاله گلپر 250 گرمی

به طور کل، تخمه های هندوانه، حاوی مقادیر زیادی کلسیم می باشد. کلسیم موجود در مغز تخمه هندوانه، در جهت استحکام سازی استخوان ها و دندان ها نقش بسزایی را ایفا می کند. خرید تخمه هندوانه کلاله گلپر 250 گرمی، بر اساس کیفیت و مرغوبیت صورت گرفته و از طرق مختلف امکان پذیر است. آنچه که در هنگام خرید اهمیت دارد، کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب است. 

خرید تخمه هندوانه کلاله گلپر 250 گرمی

خواص تخمه هندوانه در بارداری

خواص تخمه هندوانه در بارداری تخمه های هندوانه سرشار از انواع ویتامین ها، املاح معدنی مانند آهن، منیزیم، فسفر، مس، منگنز و روی است. مصرف این محصول، به صورت تازه و خشک شده خواص یکسانی دارد و برای خانم های باردار توصیه می گردد. البته ناگفته نماند، تخمه هندوانه خشک شده، از کالری بیش تری برخوردار بوده و برای سلامت بدن خانم های باردار بسیار مفید و موثر است. 

به طور کل، خانم ها در محدوده سنی خاصی، نیاز به مصرف مقدار معینی آهن در طول روز دارند و این نیاز در طی دوران بارداری و حاملگی افزایش می یابد. تخمه هندوانه سرشار از این ماده معدنی می باشد و اگر خانم ها همراه با ویتامین c آن را مصرف کنند، قابلیت جذب آهن به مراتب بیش تر خواهد شد. آهن برای ساخت و تولید گلبول های قرمز لازم است و باعث حمل اکسیژن به بافت های بدن می شود.

 کمبود آهن در بدن خانم ها، به ویژه در دوران بارداری، سبب کاهش اکسیژن در بافت ها و منجر به ضعف و خستگی خواهد شد. لذا، مصرف تخمه هندوانه، کمبود آهن را تا حدود زیادی جبران کرده و مصرف آن به طور روزانه و منظم، برای خانم ها توصیه می شود. 

از طرفی کلسترول انباشته شده در عروق و رگ ها، عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. تخمه هندوانه، سرشار از اسید های چرب مانند امگا 3 است، که این مشکلات را کنترل و سیستم عملکرد تصفیه خون را بهبود می بخشد. همچنین، تخمه هندوانه حاوی مقادیر زیادی فیبر است، که حرکات روده ها را تنظیم و سبب دفع ضایعات از بدن می شود. باتوجه به توضیحات ذکر شده، با مصرف تخمه هندوانه برای خانم های باردار، موجب از بین رفتن یبوست بارداری شده و عملکرد دستگاه گوارش را کنترل و بهبود می بخشد. 

فروش عمده تخمه هندوانه کلاله گلپر بسته بندی

فروش عمده تخمه هندوانه کلاله گلپر بسته بندی فروش تخمه هندوانه بسته بندی کلاله گلپر به صورت عمده،  بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت این محصول، از طرق مختلفی انجام می پذیرد. خرید تخمه هندوانه بسته بندی به طور مستقیم از تولید کننده و با حذف واسطه ها، با قیمت کمتری ممکن خواهد بود و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما