Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 21 in /home/sitetokhmhendone/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
فروش فوق العاده تخمه هندوانه درجه یک - آیسان

فروش فوق العاده تخمه هندوانه درجه یک

در این مرکز تخمه هندوانه فروش فوق العاده را در خواص و کیفیت عالی به خود اختصاص داده که بدون واسطه و کاهش قیمت و درجه کیفی بالا و استقبال شدید دارای بازار پر رونق بوده که در صادرات سبب فزایش سرمایه کشور در بسته بندی های شکیل و استاندارد می گردد و با تنوع و حجم تولید بالا علی رغم تامین نیاز داخلی به مصارف خارجی نیز می رسد.

فروش فوق العاده تخمه هندوانه درجه یک

میزان درامد حاصل از فروش تخمه هندوانه در چند ماه اخیر

میزان درامد حاصل از فروش تخمه هندوانه در چند ماه اخیر

تخمه هندوانه با خواص خارق العاده در انواع مختلف تخمه هندوانه آجیلی یا ژاپنی، ابوجهلی و در نوع زرد و قرمز است. همچنین دانه با ارزش غذایی بالا و مواد مغذی علی رغم مصارف خوراکی، ابعاد درمانی وسیع دارد که برخی از خواص شفا بخش آن عبارت است از:

  1. با خواص آنتی باکتریایی، تقویت کننده سیستم ایمنی بوده و ضد سرطان است.
  2. درمان کننده بیماری کم خونی است.
  3. تحکیم بخش استخوانها است.
  4. تقویت کننده دستگاه هاضمه است.
  5. تنظیم کننده فشار خون بالا است.
  6. محو کننده چین و چروک پوست بوده و فولیکول های مو را تقویت می نماید.
  7. کاهش دهنده کلسترل خون است.

بر حسب گزارشات اخیر در خراسان رضوی، بیش از هزار و ششصد هکتار زمین دیمی و آبی شهرستان نیشابور به کشت و پرورش بذر هندوانه اختصاص می یابد که سالانه قریب ۹۰۰ تن بذر هندوانه از سطح زیر کشت آبی و دیمی برداشت می شود که امسال درآمد حاصل از فروش تخمه هندوانه کشاورزان به ۱۷ میلیارد تومان رسید.

بازار فروش تخمه هندوانه آجیلی درجه یک

بازار فروش تخمه هندوانه آجیلی درجه یک تخمه هندوانه آجیلی از بازار فروش متعدد سنتی و مدرن برخوردار است که در واحد فروش معتبر ما بدون واسطه بوده و از نرخ ارزان برخوردار است. همچنین در جهت رفاه حال شما عزیزان در صدد بوده که انواع تخمه هندوانه مرغوب را با تضمین کیفیت در قیمت ارائه دهیم.

لازم به ذکر است که بدانید که جهت صرفه جویی در هزینه ها و عدم طی مسیر، نیز می توانید به سهولت، انبوهی از محصولات ممتاز را بدون محدودیت های زمان و مکان در شکل کلی با عادلانه ترین نرخ به خود اختصاص داده و از مزایا و خدمات ویژه ما بهره مند گردید.

تکنیک تجاری ما به دو روش حضوری و غیر حضوری است که در صورت عدم دسترسی افراد به کارخانه تولید تخمه هندوانه برتر، می توانند به شکل آنلاین سفارشات خود را برحسب نیاز ثبت نموده و پس از مقایسه کیفیت و قیمت، آن را در اندک زمان ممکن، در محل مقرر تحویل بگیرند.

صادرات کلی انواع تخمه هندوانه ژاپنی، ابوجهل و نمونه های زرد و قرمز به کشورهای همسایه در بسته بندی های ویژه با مناسب ترین قیمت بوده که از ارز آوری و سود دهی منحصر به فرد برای اقتصاد کشور و بازرگانان برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما